کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل روشن نشدن آیفون یا آی‌پد؛ چگونه این مشکل را حل کنیم؟

روشن نشدن گجت‌های الکترونیکی بدون هیچ عیب قبلی ممکن است برای هر فردی رخ دهد، اما اگر این موضوع برای آیفون یا آی‌پد شما هم اتفاق افتاد از طریق روش‌هایی که در ادامه در فارنت مرور خواهیم کرد می‌توان در اغلب اوقات مشکل را حل کرد؛ مگر آنکه قطعات سخت افزاری ایراد داشته باشند.

مشکل روشن نشدن آیفون یا آی‌پد

مشکل روشن نشدن آیفون یا آی‌پد ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، با این حال پیش از انجام مهندسی بازی‌های نرم‌افزاری یا مراجعه با فروشگاه یا تعمیرگاه موبایل، بهتر است از شارژ بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.روشن نشدن گجت‌های الکترونیکی بدون هیچ عیب قبلی ممکن است برای هر فردی رخ دهد، اما اگر این موضوع برای آیفون یا آی‌پد شما هم اتفاق افتاد از طریق روش‌هایی که در ادامه در فارنت مرور خواهیم کرد می‌توان در اغلب اوقات مشکل را حل کرد؛ مگر آنکه قطعات سخت افزاری ایراد داشته باشند.

اطمینان از سلامت باتری و شارژر
در وهله اول مطمئن شوید که دکمه پاور دستگاه درست کار می‌کند و عاملی مانع فشرده شدن آن نیست.
سپس به سراغ سیم شارژر رفته و آن را همراه با آداپتور بررسی کنید. قریب به اغلب موارد افراد تصور می‌کنند که پس از اتصال دستگاه به شارژر و نمایان شدن آیکون شارژ همه چیز درست عمل می‌کند، در صورتی که این‌گونه نیست. به خصوص در شارژرهای بی‌سیم با کمی ایجاد فاصله یا تغییر مکان قرار گیری دستگاه، ممکن است عملیات شارژ متوقف شود.
ریشه‌یابی نرم‌افزاری
اکنون تصور کنید که باتری دستگاه در شرایط اضطراری قرار گرفته. شما نیز به امید شارژر شدن آن را یک شب تا صبح به شارژر متصل می‌کنید؛ طبیعتاً تنها چیزی که صبح مشاهده خواهید کرد یک گوشی خاموش و احتمالاً باتری تخلیه شده است. در این‌گونه موارد اگر باتری خواب نرفته باشد، بهتر است سوکت لایتینگ یا 30 پین را به وسیله کنکتور به یک آداپتور امتحان پس داده متصل کنید و حداقل یک ساعت به آن فرصت دهید که شارژ شود (بهتر است در این زمان از فشردن ممتد دکمه پاور خودداری شود).
اگر با امتحان روش فوق مشکل روشن نشدن آیفون یا آی‌پد برطرف نشد، دو حالت ممکن است رخ داده باشد؛ اول آنکه باتری دستگاه خراب شده باشد که در این صورت بایستی به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا به آن شوک وارد کرده یا تعویض کند و یا آنکه مشکل مذکور ریشه نرم‌افزاری یا سخت افزاری دارد.

پیدا کردن مشکل سخت افزاری که لزوماً به یک تعمیرکار و سیستم‌های خاصی احتیاج است، با این حال ممکن است مشکلی در روند درست اجرا شدن پلتفرم رخ داده باشد که با یک ریست نرم‌افزاری یا سخت افزاری قابل حل است.

هارد ریست
برای ریست نرم‌افزاری مدل‌هایی که دارای دکمه فیزیکی هوم هستند، به مدت 10 ثانیه این دکمه را به طور ممتد همراه با دکمه پاور نگاه دارید تا با ویبره دستگاه مواجه شوید.


در آیفون 10 نیز دکمه باز کردن قفل نمایشگر را همراه با دکمه کاهش ولوم به مدت 10 ثانیه فشار دهید و نگاه دارید تا لوگوی شرکت سازنده نمایان شود.
ریست نرم افزار و سخت افزاری
اگر با ریست نرم‌افزاری نتوانستید باز هم مشکل روشن نشدن آیفون یا آی‌پد را رفع کنید، بهتر است هارد ریست را تست نمایید. در انجام یک هارد ریست، معمولاً بسیاری از مشکلات احتماعی برطرف خواهد شد. این روش بیشتر اوقات موفقیت آمیز است مگر اینکه باطری از کار افتاده باشد و یا مشکل جدی در جریان باشد.

ریستور کردن آیفون
آخرین عملی که می‌توان بدون مراجعه به تعمیرکار در جهت روشن کردن آیفون انجام داد، استفاده از آی‌تونز و ریستور کردن دستگاه است.

1- آیفون یا آی‌پد را به کامپیوتر ویندوزی یا مک خود متصل کنید.

2- در آی‌تونز روی زبانه Device کلیک کرده و سپس Backup را انتخاب کنید.


3- صبر کنید تا بکاپ تکمیل شود.

4- روی Restore کلیک کنید و منتظر پایان عملیات بمانید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41694 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/03/14 تعداد مشاهده: 1434
کلید واژه ها: ,
سافت گذر